Infobar icon

Dobrava přes ZÁSILKOVNU zdarma během celého víkendu!

Kategorie
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu Medical Uniforms

stanovující obchodní podmínky mezi provozovatelem / prodávajícím a objednavatelem / kupujícím (dále jen "VOP")
 
1. provozovatel (prodávající) v internetovém obchodě
Medical Uniforms spol. s.r.o.
Teplická 2246/111A
921 01  Piešťany 
Kontaktní osoba: Dominika Némová
IČO: 50049003, IČ DPH: SK 2120160834, DIČ: 2120160834

Tel. č.: +420 314 004 851
Email: zakaznik@medical-uniforms.cz
 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy, práva a povinnosti mezi kupujícím a prodávajícím společností Medical Uniforms spol. s.r.o. so sídlem: Teplická 2246/111A, 921 01 Piešťany, IČO: 50049003, DIČ: 2120160834, IČ DPH  2120160834  zapsané v Obchodním rejstříku Okresního soudu Trnava, Oddíl: Sro, vl. č. 36628/T při uzavírání kupních smluv prostřednictvím internetu, přes e-shop/nákupní web portál provozovaný na internetové stránce www.medical-uniforms.cz.


Tyto právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím vznikají při koupi, dodávce zboží a reklamacích, vad zboží a v závislosti na jejich obsahu a účastníků koupě se přiměřeně řídí ustanoveními příslušných právních předpisů Slovenské republiky, zejména zák. č. 40/1964 Zb. Občanský zákoník, zák. č. 513/1991 Zb. Obchodní zákoník, zák. č. 250/2007 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenské národní rady č. 372/1990 Zb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů (dál jen „zákon o ochraně spotřebitele“), zákon č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží anebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku anebo smlouvy uzavřené mimo prodejní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů a zák. č. 22/2004 Z. z. o elektronickém obchodu a o změně a kontrole vnitřního trhu.


Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01  Trnava 1
Odbor výkonu dozoru 
tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21
fax č. 033/321 25 23 

2. Zákazníkem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (výrobků) nebo služby (služeb).


3. Při objednávce jako fyzická osoba - nepodnikatel uveďte své jméno, příjmení, adresu, kam má být zboží doručeno, telefonní číslo a e-mail. Pokud nakupujete jako právnická osoba (pro firmu nebo živnost), v objednávce uveďte také své obchodní jméno, IČO, DIČ a fakturační adresu, pokud se liší od dodací adresy.


4. Přijetí objednávky zboží provozovatelem a tím i uzavření kupní smlouvy probíhá na základě potvrzení této správně a úplně vyplněné objednávky elektronicky (e-mailem) provozovatelem. Po odeslání objednávky na Vámi zadanou e-mailovou adresu bude zasláno potvrzení o přijetí objednávky a později i další informace o stavu Vaší objednávky (např. objednávka byla zpracována, zboží bylo odesláno, zboží je aktuálně vyprodáno apod.). Registrovaný zákazník si může objednávku zkontrolovat přímo v online režimu na stránkách e-shopu po přihlášení.


5. Ukáže-li se po uzavření kupní smlouvy, že dodání předmětu prodeje není možné, protože předmět prodeje neexistuje a není možné jej poskytnout, nebo je možná dodávka předmětu prodeje, avšak s vyššími náklady nebo s jinými obtížemi, zejména v případech, kdy předmět prodeje není skladem, je poskytnutí plnění pro prodávajícího nevýhodné,  Vzhledem k tomu, že náklady na jeho poskytnutí neodpovídají hodnotě plnění, které má prodávající obdržet, nebo plnění nelze poskytnout ve lhůtě stanovené v kupní smlouvě, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.


6.Prodávající může nabídnout zboží za nižší cenu, než je cena, za kterou je zboží obvykle nabízeno, to znamená, že může nabídnout zboží se slevou. U zboží, na které je sleva poskytnuta, je výslovně uvedena cena zboží před slevou a cena zboží po slevě. Prodávající dodává zboží za nižší cenu pouze do vyprodání zásob tohoto zboží. V případě, že po uzavření kupní smlouvy vyjde najevo, že zboží nelze dodat za nižší cenu z důvodu vyprodání zásob, je prodávající oprávněn objednávku odmítnout, případně na tuto skutečnost kupujícího upozornit s tím, že nemá-li kupující zájem o dodání zboží za cenu obvyklou, mají kupující i prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit.


7. Místem plnění kupní smlouvy se rozumí sídlo (bydliště) nebo místo podnikání zákazníka uvedené v elektronickém objednávkovém formuláři. Zboží bude doručeno provozovatelem s využitím služeb třetích osob (smluvní přepravce, kurýrní služba) nebo si provozovatel zboží doručí sám prostřednictvím nebo na základě dohody se zákazníkem bude zboží připraveno k předání provozovatelem. Dodávka zboží se provádí jeho předáním zákazníkovi nebo předáním zboží k přepravě smluvnímu přepravci. Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka okamžikem dodání zboží za podmínky úplného zaplacení kupní částky uvedené v objednávce. Do doby převodu vlastnického práva z provozovatele na zákazníka má klient veškeré povinnosti správce zboží a je povinen výrobky a služby na vlastní náklady bezpečně uskladnit a označit tak, aby byly za všech okolností identifikovatelné jako zboží provozovatele.


8. Provozovatel dodá zboží zákazníkovi co nejdříve po obdržení elektronického objednávkového formuláře v dodacích lhůtách uvedených na internetových stránkách provozovatele. V případě, že provozovatel není schopen dodat zákazníkovi veškeré objednané zboží v dohodnutém termínu, oznámí zákazníkovi tuto situaci v nejkratší možné době a oznámí mu předpokládaný termín dodání objednaného zboží nebo navrhne dodání náhradního zboží. Pokud si zákazník zvolí způsob platby "Platba bankovním převodem", bude zboží odesláno po přijetí platby na účet provozovatele. Platební údaje se zákazník dozví e-mailem na základě zálohové faktury zaslané provozovatelem. Provozovatel odešle zálohovou fakturu v okamžiku, kdy je objednané zboží připraveno k expedici. Zákazník má na výběr z několika způsobů platby. PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM, DOBÍRKOU, ONLINE PLATBOU prostřednictvím platebních bran GOPAY (pro objednávky) nebo COMGATE (pro zálohové faktury). Při platbě bankovním převodem a prostřednictvím platebních bran je zboží odesláno v nejkratším možném čase po připsání platby na účet provozovatele. Při platbě na dobírku je zboží odesláno ihned po vyřízení objednávky, pokud je zboží skladem.


9. Je-li zboží dodáváno smluvním dopravcem, dává zákazník provozovateli právo poskytnout smluvnímu dopravci potřebné osobní údaje za účelem dodání zboží (jméno / obchodní firma, adresa, telefon, e-mail).


10. Daňovým dokladem za zakoupené zboží je faktura. Kupující uděluje Souhlas s zasláním elektronické faktury v souladu s § 71 odst. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty (dále jen Souhlas)


10.1. V souladu s § 71 odst. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, zákazník tímto uděluje společnosti Medical Uniforms spol. s r.o. IČ 50049003 (dále jen MU) souhlas s vystavením faktury v elektronické podobě za dodané služby nebo zboží (dále jen elektronická faktura).


10.2. Elektronická faktura je daňový doklad ve smyslu § 71 odst. 1 písm. b) zákona č. 222/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.


10.3. Pravost původu a neporušenost obsahu faktur vystavených MU v elektronické podobě je zaručena elektronickým podpisem dle zákona č. 215/2002 Sb. o elektronickém podpisu.


10.4. MU se zavazuje doručit elektronickou fakturu zákazníkovi prostřednictvím e-mailu, a to na jeho e-mailovou adresu uvedenou MU a uvedenou v objednávce (dále jen e-mailová adresa).


10.5. Zákazník je povinen neprodleně informovat MU o všech změnách, které by mohly mít vliv na doručování elektronických faktur za těchto podmínek, zejména při změně e-mailové adresy.


10.6. Zákazník může tento souhlas odvolat písemným oznámením doručeným MU.


10.7. Účastník prohlašuje, že má výhradní přístup k e-mailové adrese uvedené v Objednávce. MU neodpovídá za škody vzniklé únikem dat z e-mailové schránky spojené s e-mailovou adresou účastníka nebo únikem dat z internetové aplikace zákazníka.


10.8. MU neodpovídá za poškození nebo neúplnost dat v případě, že poškození či neúplnost dat byla způsobena selháním komunikační cesty při doručování elektronické faktury přes internet. MU neodpovídá za škody vzniklé v důsledku nekvalitní připojení zákazníka k síti Internet, v důsledku poruch na komunikační trase k zákazníkovi nebo v důsledku jiné neschopnosti zákazníka navázat příslušné připojení nebo přístup k internetu.  V případě zjištění poškození fakturační složky má zákazník právo požadovat její opětovné doručení e-mailem nebo poštou, přičemž MU je povinna této žádosti vyhovět. 


10.9. V případě nedoručení elektronické faktury za dodané zboží se zákazník zavazuje o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat MU prostřednictvím zprávy zaslané na e-mailovou adresu zakaznik@medical-uniforms.cz. V případě nesplnění této oznamovací povinnosti ze strany zákazníka není MU povinna předložení takové faktury prokázat a považuje se za přijatou.


10.10. Tyto obchodní podmínky jsou součástí Všeobecných obchodních podmínek a tvoří jejich nedílnou součást.


11. Při převzetí zboží obdrží zákazník doklad o převzetí zboží, který je zároveň dokladem o zaplacení zboží v případě dobírky. Pokud zákazník zaplatil za svou objednávku převodem prostřednictvím bankovního účtu nebo platební brány ComGate Payments, a.s., je dokladem o zaplacení výpis z bankovního účtu a faktura.


V případě problémů s úhradou zálohové faktury přes platební bránu Comgate  kontaktujte majitele platební brány:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel.: +420 228 224 267

12. V případě, že zákazník nezaplatí a nepřevezme objednané zboží mimo situaci poškození zboží při převzetí (vrátí zásilku jako nedoručenou bez zavinění provozovatele, např. pokud smluvní dopravce adresáta nezastihl, neinformoval o uskladnění zásilky, zákazník náhodně nebo úmyslně zásilku nepřevzal apod.), může provozovatel požadovat náhradu škody způsobené porušením povinnosti podléhající smluvní pokutě. Smluvní pokuta je v tomto případě stanovena minimálně ve výši zaplaceného poštovného a maximálně ve výši 50 % z celkové ceny objednávky. Zákazníkovi, který nepřijal objednávku, bude e-mailem zaslána zpráva s žádostí o informace, co má s jeho objednávkou dělat dál. Zákazník má na odpověď na tuto výzvu 7 dní od data odeslání zprávy. V případě, že zákazník požádá o opětovné zaslání takto vrácené zásilky, provozovatel doúčtuje druhý manipulační poplatek a poštovné dle celkové ceny zásilky dle platného ceníku. Reexpedice takto vrácené zásilky je možná pouze na základě platby předem. Pokud Klient neodpoví na žádost Provozovatele ve stanovené lhůtě, bude objednávka Provozovatelem zrušena.


13. V souladu se zákonem má zákazník jako soukromá osoba (nepodnikatel/spotřebitel) možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem v okamžiku, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba, s výjimkou přepravce, převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud a) zboží objednané spotřebitelem v rámci jedné objednávky je dodáváno samostatně, v okamžiku převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, b) dodá zboží sestávající z několika částí nebo kusů, a to v okamžiku převzetí poslední části nebo posledního kusu,  c) dodává zboží opakovaně ve vymezeném období, a to okamžikem převzetí prvního dodaného zboží. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, a to i před začátkem lhůty pro odstoupení od smlouvy. spotřebitel uplatní své právo na odstoupení od smlouvy v listinné podobě nebo formou záznamu na jiném trvalém nosiči, pro právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy postačuje jakékoli jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele vyjadřující jeho vůli odstoupit od smlouvy; Spotřebitel může použít následující formulář pro odstoupení od smlouvy. Důkazní břemeno ohledně uplatnění práva odstoupit od smlouvy nese spotřebitel. Zakoupené zboží spotřebitel zašle v původním stavu jako při převzetí (včetně dokumentace, příslušenství apod.) zpět na adresu provozovatele (nikoliv však na dobírku). Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud bylo zboží zakoupeno a převzato osobně od provozovatele. Provozovatel vrátí spotřebiteli veškeré platby, které od něj obdržel na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné, a to nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí vráceného zboží nebo ode dne, kdy spotřebitel prokáže, že zboží bylo prodávajícímu zasláno zpět stejným způsobem, jakým bylo použito k zaplacení zboží, pokud spotřebitel nepožaduje jinak. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží vyplývající z manipulace se zbožím, které přesahuje rámec toho, co je nezbytné pro zjištění vlastností a funkčnosti zboží.


Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, nese náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu dle § 10 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele (tj. při odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nebo osobě prodávajícím pověřené k převzetí zboží). To neplatí, pokud prodávající souhlasil s tím, že je ponese sám, nebo pokud nesplnil povinnost podle § 3 odst. 1 písm. i) zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele) a odstoupí-li od smlouvy uzavřené na dálku, platí i náklady spojené s vrácením zboží, které vzhledem ke své povaze nelze vrátit poštou.


14. Zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, pokud služba začala být poskytována se souhlasem objednatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy, ani nemůže odstoupit od prodeje zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků zákazníka, a to na zboží určené speciálně pro jednoho zákazníka, na zboží, které vzhledem ke svým vlastnostem nelze vrátit (např. z důvodu personalizace).


15. Cena zboží je stanovena dle platného ceníku provozovatele a je uvedena na internetových stránkách internetového obchodu u každého zboží zvlášť, včetně daně z přidané hodnoty (DPH), přičemž je uvedena cena zboží bez DPH, výše DPH a celková cena, tj. cena včetně DPH. Cena nezahrnuje poradenství, dopravu ani jiné náklady, pokud není uvedeno v popisu produktu. Zlevněné (propagační) ceny zboží jsou jasně označeny symboly (např. "akce" nebo "výprodej"). Zvýhodněné ceny platí do vyprodání zásob nebo po dobu trvání období uvedeného za zvýhodněnou cenu.
16. Pokud se zákazník v současné době nachází nebo žije v zahraničí, dohodne provozovatel platební a dodací podmínky se zákazníkem individuálně. Při doručení objednávky do České republiky uhradí zákazník cenu zboží a dopravu kurýrní službou v Kč dle aktuálního ceníku.


17. Záruční podmínky a odpovědnost prodávajícího za vady zboží upravuje Reklamační řád.
Jedná-li se o vadu, kterou lze odstranit, má zákazník - kupující právo na její odstranění bezplatně, včas a řádně. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Místo odstranění vady může kupující požadovat výměnu věci nebo, týká-li se vada pouze součásti věci, výměnu součásti, pokud prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady s ohledem na cenu zboží nebo závažnost vady. Prodávající může vždy místo odstranění vady vadnou věc vyměnit za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí vážné obtíže.
Jedná-li se o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání věci jako věci bezvadné, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva náleží kupujícímu, jde-li o vadu odstranitelnou, ale nemůže-li kupující věc řádně užívat z důvodu opakovaného výskytu vady po opravě nebo z důvodu většího počtu vad.


18. Provozovatel neodpovídá za opožděné dodání zboží způsobené doručovatelem (pošta, kurýr) nebo uvedením nesprávné adresy zákazníka. Zákazník je povinen při převzetí od doručovatele zboží důkladně prohlédnout a potvrdit svým podpisem převzetí zboží při převzetí zboží. Pokud je zásilka viditelně poškozena nebo zničena, je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele, aniž by zásilku převzal. Reklamace případného nedodání zboží zaviněním doručovatele nebo poškození zboží způsobeného doručovatelem musí být v těchto případech uplatněny přímo u doručovatele. Reklamace mechanického poškození zboží způsobené přepravou, jejíž převzetí bez vad bylo objednatelem potvrzeno doručovateli, nebudou provozovatelem uznány jako oprávněné a plnění z takové reklamace nebude zákazníkovi poskytnuto.


Poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží dle obecného předpisu - §§ 622 a 623 občanského zákoníku, které zní:


 §622 1. Jedná-li se o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na její odstranění bezplatně, včas a řádně. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. 2. Místo odstranění vady může kupující požadovat výměnu věci nebo, týká-li se vada pouze součásti věci, výměnu součásti, pokud prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady s ohledem na cenu zboží nebo závažnost vady. 3. Prodávající může vždy místo odstranění vady vadnou věc vyměnit za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí vážné obtíže.


§623 1. Jedná-li se o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání věci jako věci bezvadné, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva náleží kupujícímu, jde-li o vady odstranitelné, ale nemůže-li kupující z důvodu opakovaného výskytu vady po opravě nebo pro větší počet vad pro správné užívání věci. 2. V případě jiných neodstranitelných vad má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci výrobku během prvních 12 měsíců od nákupu, může prodávající reklamaci vyřídit zamítnutím pouze na základě znaleckého posudku (písemné vyjádření znalce nebo posudku vydaného autorizovaným, oznámeným nebo akreditovaným subjektem nebo stanoviska osoby pověřené výrobcem k provedení záruční opravy), bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze po spotřebiteli požadovat úhradu nákladů na odborné posouzení nebo jiné náklady spojené s odborným posouzením. Prodávající je povinen poskytnout spotřebiteli kopii znaleckého posudku odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace.


Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci produktu po 12 měsících od koupě a prodávající ji zamítl, je osoba, která reklamaci vyřídila, povinna poučit spotřebitele v dokladu o vyřízení reklamace, komu může spotřebitel zaslat výrobek k odbornému posouzení. 


Je-li výrobek zaslán k odbornému posouzení určené osobě, nese náklady na odborné posouzení, jakož i veškeré další důvodně vynaložené související náklady, prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud si spotřebitel vybral jinou osobu (např. znalce), mohl by přenést náklady na prodávajícího pouze tehdy, pokud znalecký posudek prokáže odpovědnost prodávajícího. Pokud spotřebitel prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu odborným posudkem, může reklamaci podat znovu; Při provádění odborného posouzení záruční doba neuplyne. Prodávající je povinen uhradit spotřebiteli do 14 dnů ode dne opětovného uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i veškeré související účelně vynaložené náklady. Opětovně podanou žádost nelze zamítnout. V případě, že reklamace nebude vyřešena kladně, bude zboží zasláno zpět kupujícímu spolu s odůvodněním, proč byla reklamace zamítnuta.


19. Veškeré přijaté elektronické objednávky zboží jsou považovány za návrh na uzavření kupní smlouvy a nejsou považovány za závazné. Zákazník má právo zrušit objednávku bez udání důvodu kdykoliv před potvrzením objednávky, e-mailem nebo telefonicky. Provozovatel má právo zrušit Objednávka v případě nedodání zboží z důvodu vyšší moci, z důvodu ukončení jeho výroby, z důvodu jeho vyprodání, ve všech těchto případech o tom provozovatel informuje zákazníka. Provozovatel je povinen zajistit možnost dodání náhradního zboží. Zákazník má právo odmítnout možnost dodání náhradního zboží a odstoupit od objednávky uvedeného zboží. V případě úhrady kupní ceny nebo její části, při zrušení objednávky, budou peněžní prostředky vráceny zákazníkovi neprodleně způsobem použitým k úhradě zboží, pokud zákazník nepožaduje jinak.


20. Klient prohlašuje, že souhlasí v souladu se zákonem č. 428/2002 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, aby provozovatel zpracovával a uchovával jeho osobní údaje, zejména výše uvedené a/nebo nezbytné pro činnost správce a zpracovával je ve všech svých informačních systémech. Klient uděluje Provozovateli tento souhlas na dobu neurčitou. Klient může souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv písemně odvolat (e-mailem, dopisem) nebo telefonicky, na základě čehož provozovatel vymaže jeho osobní údaje ze své databáze. Registrovaný zákazník může aktualizovat osobní údaje přímo v online režimu na stránkách e-shopu po přihlášení.


21. Po odeslání objednávky nebo registraci může zákazník dostávat zprávy o nabídkách zboží, propagačních akcích a službách prodávajícího. Zákazník může zasílání kdykoli odvolat prostřednictvím odkazu obsaženého v e-mailech, které mu budou doručeny.


22. Kromě obecných ustanovení občanského zákoníku podléhají obchodní vztahy (jakož i další právní vztahy, které z něj mohou vyplynout) s fyzickými osobami, které při uzavírání obchodních smluv podle těchto VOP v rámci své podnikatelské činnosti nejednají, také zvláštním předpisům, zejména zákonu č. 102/2014 Sb., o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory  prodávajícího a o změně některých zákonů, zákon č. 250/2007 Sb., o ochraně spotřebitele.


23. Klient a Provozovatel souhlasí s tím, že plně uznají elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a sítě Internet, jako platnou a závaznou pro obě smluvní strany.


24. Bez ohledu na jiná ustanovení těchto VOP provozovatel neodpovídá klientovi za ušlý zisk, ztrátu příležitosti ani jiné nepřímé nebo následné ztráty v důsledku nedbalosti, porušení kupní smlouvy nebo vzniklé jiným způsobem. V případě, že se některé ustanovení těchto VOP ukáže jako neplatné nebo nevymahatelné, zcela nebo zčásti, příslušným orgánům Slovenské republiky, zůstává platnost a vymahatelnost zbývajících ustanovení VOP a zbývajících částí příslušného ustanovení VOP nedotčena.


25. VOP platí tak, jak je uvedeno na internetových stránkách provozovatele v den odeslání elektronického objednávkového formuláře, není-li mezi oběma stranami výslovně dohodnuto jinak.


26. Internetový obchod www.medical-uniforms.sk Medical Uniforms spol. s.r.o. je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů Slovenské republiky.


27. Kupující – spotřebitel – má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu (e-mailem na adresu zakaznik@medical-uniforms.sk), pokud není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na tuto žádost odpoví záporně nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporů subjektu (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Sb. Subjekty alternativního řešení sporů jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Sb. Spotřebitel může návrh podat způsobem stanoveným podle §12 zákona 391/2015 Sb.


Spotřebitel může rovněž podat stížnost prostřednictvím platformy pro alternativní řešení sporů ODR, která je k dispozici on-line na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm


Alternativního řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci své podnikání, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který vyplývá ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisí se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se nevztahuje na spory, jejichž hodnota nepřesahuje 20 EUR. Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za zahájení alternativního řešení sporu do maximální výše 120 Kč včetně DPH.


Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. Povinnost písemně oznámit změnu VOP je splněna jejím umístěním na internetových stránkách obchodu.


Tyto VOP jsou platné od 1.06.2015 a plně nahrazují předchozí VOP. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu VOP bez předchozího upozornění.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze