Kategorie
 
 
 
 
 
 
 
 
Jak vyměnit nebo vrátit zboží?

 

VÝMĚNA alebo VRÁCENÍ zboží do 30 dnů

Pokud vám produkty nesednou, máte 30 dní na jejich výměnu či vrácení.

 

Na výměnu nebo vrácení zboží můžete využít jednu ze tří možností:

  1. Jednoduchá výměna a vrácení zboží přes Zásilkovnu!tuto službu je možné zakoupit při vytváření objednávky za 35 Kč. Pro detailní postup této varianty klikněte ZDE!
  2. Výhodná výměna a vrácení zboží přes Zásilkovnu!   - Pokud jste si v objednávce nezakoupili službu Jednoduché vrácení a výměna, můžete využít dodatečné služby Výhodného vrácení a výměny přes Zásilkovnu za 69 Kč. Tato částka se odečte z dobropisu. Pokud máte zájem o tuto službu, klikněte ZDE!  
  3. Výměna a vrácení zboží na vlastní náklady! - Zboží odešlete na vlastní náklady dle vámi vybrané kurýrní společnosti. Pro více informací klikněte ZDE! 
 

 


 

JEDNODUCHÁ VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ přes Zásilkovnu!

 

Jednoduchá výmena a vrátenie len 35Kč
 

Přidejte ke své objednávce v košíku službu Jednoduchá výměna a vrácení za 35 Kč a ostatní náklady nechte na nás.

 

 

Pro Jednoduchou výměnu a vrácení postupujte dle níže uvedených pokynů:

1. Zabalte produkty, které chcete vyměnit nebo vrátit.

a.) Zaregistrujte výměnu nebo vrácení zboží prostřednictvím online formuláře ZDE a vložte do balíku vyplněný formulář – část ONLINE REGISTRACE.

 

anebo

 

b.) K balíku přiložte už předvyplněný formulář o vrácení zboží, který jste obdrželi v e-mailu spolu s fakturou. V případě, že ho nemáte, vyplňte prázdný formulář, který máte v balíčku, anebo si ho stáhněte ZDE.

 

 2. Zásilku odneste do nejbližší Zásilkovny - mapu s adresami Zásilkovny najdete ZDE.

 3. Na místě zadejte náš kód e-shopu 94969426, Vaše jméno a příjmení.

 4. Předejte balíček obsluze a oni se o zbytek postarají ;)

 5. Vyžádejte si potvrzení o odeslání balíku a uschovejte si ho, je to jediný doklad o odeslání balíku.

 6. Balíček nám bude doručený přibližně do 2-5 pracovních dnů. O přijetí a ověření vráceného zboží Vás budeme informovat e-mailem. 

 

Kdy mi přijde požadované zboží na výměnu?

Pokud je zboží skladem, odesíláme ihned po zpracování výměny. V případě, že zboží není skladem, odesíláme ihned po jeho naskladnění. Informace o dodání obdržíte v e-mailu.

 

Jak vyřešíte přeplatek/nedoplatek?

Na požadované zboží Vám vystavíme novou fakturu. Za vrácené zboží obdržíte dobropis, který Vám odešleme na e-mail. Fakturu a dobropis vzájemně propojíme. Přeplatek Vám vrátíme na Váš bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři. V případě nedoplatku uhradíte rozdíl ceny na dobírku při převzetí zboží. V případě vrácení Vám peníze vrátíme do 14 dní na účet, který jste uvedli ve formuláři.

 

 

Akceptujeme pouze zboží, které je nepoškozené, čisté a bez známek nošení v původním obalu a s visačkou.


 

VÝHODNÁ VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ přes Zásilkovnu!

 

výhodná výmena a vrátenie len za 69Kč

Pokud nebudete mít zakoupenou službu Jednoduchá výměna a vrácení, můžete využít Výhodnou výměnu a vrácení přes Zásilkovnu jen za 69 Kč. Tato částka bude odečtena v dobropisu za vrácené zboží.

 

 

Pro Výhodnou výměnu a vrácení postupujte dle níže uvedených pokynů:

1. Zabalte produkty, které chcete vyměnit nebo vrátit.

a.) Zaregistrujte výměnu nebo vrácení zboží prostřednictvím online formuláře ZDE a vložte do balíku vyplněný formulář – část ONLINE REGISTRACE.

 

anebo

 

b.) K balíku přiložte už předvyplněný formulář o vrácení zboží, který jste obdrželi v e-mailu spolu s fakturou. V případě, že ho nemáte, vyplňte prázdný formulář, který máte v balíčku, anebo si ho stáhněte ZDE.

 

 2. Zásilku odneste do nejbližší Zásilkovny - mapu s adresami Zásilkovny najdete ZDE.

 3. Na místě zadejte náš kód e-shopu 94969426, Vaše jméno a příjmení.

 4. Předejte balíček obsluze a oni se o zbytek postarají ;)

 5. Vyžádejte si potvrzení o odeslání balíku a uschovejte si ho, je to jediný doklad o odeslání balíku.

 6. Balíček nám bude doručený přibližně do 2-5 pracovních dnů. O přijetí a ověření vráceného zboží Vás budeme informovat e-mailem. 

 

Kdy mi přijde požadované zboží na výměnu?

Pokud je zboží skladem, odesíláme ihned po zpracování výměny. V případě, že zboží není skladem, odesíláme ihned po jeho naskladnění. Informace o dodání obdržíte v e-mailu.

 

Jak vyřešíte přeplatek/nedoplatek?

Na požadované zboží Vám vystavíme novou fakturu. Za vrácené zboží obdržíte dobropis, který Vám odešleme na e-mail. Fakturu a dobropis vzájemně propojíme. Přeplatek Vám vrátíme na Váš bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři. V případě nedoplatku uhradíte rozdíl ceny na dobírku při převzetí zboží. V případě vrácení Vám peníze vrátíme do 14 dní na účet, který jste uvedli ve formuláři.

 

 

Akceptujeme pouze zboží, které je nepoškozené, čisté a bez známek nošení v původním obalu a s visačkou.


 

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ na vlastní náklady do 30 dní

 

V případě, že se rozhodnete zaslat zboží na naši adresu jiným způsobem, postupujte dle níže uvedených pokynů:

a.) Zaregistrujte výměnu nebo vrácení zboží prostřednictvím online formuláře ZDE a vložte do balíku vyplněný formulář – část ONLINE REGISTRACE.

 

anebo

 

b.) K balíku přiložte už předvyplněný formulář o vrácení zboží, který jste obdrželi v e-mailu spolu s fakturou. V případě, že ho nemáte, vyplňte prázdný formulář, který máte v balíčku, anebo si ho stáhněte ZDE.

 

Zboží odesíláte na vlastní náklady. Doporučujeme odeslat jako doporučenou zásilku anebo prostřednictvím kurýra, z důvodu sledování zásilky.

Zboží zašlete na naši adresu:

Medical Uniforms spol. s.r.o.

Teplická 2246/111A

921 01  Piešťany

+421 33 321 77 10

 

Balíček nám bude doručený přibližně do 5-7 pracovních dnů. O přijetí a ověření vráceného zboží Vás budeme informovat e-mailem. 

 

Akceptujeme pouze zboží, které je nepoškozené, čisté a bez známek nošení v původním obalu a s visačkou.

 

Kdy mi přijde požadované zboží na výměnu?

Pokud je zboží skladem, odesíláme ihned po zpracování výměny. V případě, že zboží není skladem, odesíláme ihned po jeho naskladnění. Informace o dodání obdržíte v e-mailu.

 

Jak vyřešíte přeplatek/nedoplatek?

Na požadované zboží Vám vystavíme novou fakturu. Za vrácené zboží obdržíte dobropis, který Vám odešleme na e-mail. Fakturu a dobropis vzájemně propojíme. Přeplatek Vám vrátíme na Váš bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři. V případě nedoplatku uhradíte rozdíl ceny na dobírku při převzetí zboží. V případě vrácení Vám peníze vrátíme do 14 dní na účet, který jste uvedli ve formuláři.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze