Kategorie
 
 
Reklamační řád internetového obchodu Medical Uniforms - slide 1
 
 
 
 
 
Sk nove farby zdravotnickych bluz 618 326
 
 
Sk april jarne farby web mal banner 518x273
 
 
SK vypredaj skladu mobil 618x326
 
 

Reklamační řád internetového obchodu Medical Uniforms

upravující reklamační podmínky mezi provozovatelem / prodávajícím a objednavatelem / kupujícím (dále len "RŘ")
Úvodní ustanovení.

1. provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě

Medical Uniforms spol. s.r.o.
Teplická 2246/111A
921 01  Piešťany
Kontaktná osoba: Romana Lukáčová
IČO: 50049003, IČ DPH: SK 2120160834, DIČ: 2120160834
Tel. č.:+421 33 321 77 10

Tyto Všeobecné podmínky upravují vztahy, práva a povinnosti mezi kupujícím a prodávajícím společností Medical Uniforms spol. s.r.o. se sídlem: Teplická 2246/111A 921 01  Piešťany, IČO: 50049003, DIČ:2120160834  zapsané v Obchodním registru Okresního soudu Trnava, Oddíl: Sro, vl. č. 36628/T při uzavíraní kupních smluv prostřednictvím internetu, přes e-shop/nákupní web portál provozovaný na internetové stránce www.medical-uniforms.cz

2. Objednavatelem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (produktu/ů nebo služby/služeb).

3. Tento Reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a objednavatelem, při vybavovaní reklamací, týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.

4. Reklamací na účely tohoto reklamačního řádu se rozumí objednavatelem uplatněné právo ze zodpovědnosti za chyby zboží nebo služeb poskytovaných objednavatelem, kterým se požaduje určitá náprava, nebo náhrada za chybné plnění, resp. neplnění předmětu smlouvy.

Postup vyřizování reklamací.

1. Ve smyslu tohoto RŘ, může oprávněná osoba uplatnit reklamaci osobně, písemně nebo elektronickou poštou.

2. Z reklamace musí být patrné hlavně:
• kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu),
• předmět reklamace, případně čeho se objednavatel domáhá,
• komu je reklamace adresovaná,
• datum podání reklamace,
• podpis objednavatele nebo podpis Oprávněné osoby spolu s plnou mocí.

3. V případě podání reklamace elektronickou poštou nebo písemně Oprávněnou osobou jménem objednavatele, musí být k reklamaci přiložena plná moc k zastupování objednavatele ve věci reklamace.

4. Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodu 2. tohoto článku, bude považována za neoprávněnou.

5. Lhůta na vyřízení reklamace je max. 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Objednavatel vydá klientovi o vyřízení reklamace písemný doklad.

6. Uplatněním reklamace se rozumí den uplatnění reklamace objednavatelem. Za den uplatnění reklamace se považuje:
• při poštovních zásilkách – den doručení reklamace do podatelny sídla objednavatele
• při osobním doručení – datum na kopii reklamace, kterým potvrdí objednavatel doručení
• při doručení elektronickou poštou – den doručení elektronické poštovní zprávy na adresu elektronické pošty objednavatele.

7. Ostatní právní vztahy mezi provozovatelem a objednavatelem výslovně neupravené tímto Reklamačním řádem se budou řídit příslušnými ustanoveními jednotlivých smluv uzavřenými mezi provozovatelem a objednavatelem, příslušnými ustanoveními všeobecně závazných právních předpisů platných na území Slovenské republiky, a to v tomto pořadí.

8. Objednavatel je oprávněný tento Reklamační řád z důvodu změn právních předpisů a podnikatelského prostředí kdykoli měnit nebo doplňovat. Objednavatel určí zveřejněním na své stránce aktuální znění Reklamačního řádu.
 
Tento RŘ nabývá platnosti a účinnosti od 01.06.2015 a plně nahrazuje předcházející RŘ. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit RŘ i bez předchozího upozornění.

Řešení sporů:

Nakupující – spotřebitel – má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na zakaznik@medical-uniforms.cz, pokud není spokojený se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci anebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě anebo na ni neodpoví do 30 dní od odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Z.z. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.html

Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavření a plnění spotřebitelské smlouvy nekoná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání anebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícím ze spotřebitelské smlouvy anebo související se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje sumu 450 Kč. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení maximálně do výše 120 Kč s DPH.

 
 
 
Novinky
 
 
Doporučujeme
 
 
Dámské haleny
 
 
Pánské haleny
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze